Effektivare reklamation

I syfte att underlätta för våra partners använder sig ASSA OEM av en ny reklamationsrutin. Det är en webbaserad reklamationshantering som är till för att förenkla och ge nya möjligheter för dig som kund.

Reklamationsrutinen bygger vidare på den rutin som används av ASSA AB. Det är med andra ord ett beprövat webbaserat verktyg som bl a innebär att det går att följa pågående ärenden och se status på dessa via webben. Vår förhoppning är att våra kunder i och med det nya systemet upplever att kvalitén på vår reklamationshantering går upp. 

I vårt arbetet ingår också att lyssna på och att återkoppla till dig som kund inom rimlig tid. Vid behov kan ni kontakta oss via någon av följande mailadresser:

Hur går jag tillväga vid en reklamation?

Ta del av vår interaktiva utbildning för att lära dig!

För att hjälpa de som inte känner till verktyget att komma igång har vi skapat en interaktiv utbildning tillsammans med ASSA AB som guidar er igenom processen att skapa en reklamation. Behöver du hjälp med inloggningsuppgifter som ASSA OEM-kund, eller för de som har andra frågor runt reklamationssysteme, kan du alltid kontakta ASSA OEM's kundservice. 

Vi uppmuntrar dig att ta del av den interaktiva utbildningen för att enkelt förstå hur en reklamation görs. Lycka till!